lørdag 1. mai 2010

Nye kort.

Der blir ikke så mye strikk ferdig for tiden. Har strikket et sitteunderlag, som ikke har blitt tovet, ellers så blir det ikke så mye. Men da det snart er konfirmasjonstid, så har jeg begynt på konfirmasjonskortene. Og i går ble det til disse to: Dette stempeltrykket har jeg fått, så jeg vet ikke hvor det er i fra, men kjent er det jo. Det er stempelt på glossy, og jeg har fargelagt det med LePlume. Dekortpapiret vet jeg heller ikke hva heter, men det har jeg kjøpt på "Hobby og sånt" på Amfi Borg. Tekststemplet er fraStempelglede, og ellers har jeg pyntet med blomster fra Kort og godt, en blonde og bling. Stempeltrykket er Maribel fra Stempelglede, og er stemplet på glossy, og så har jeg fargelagt munn og øyne med LePlume. Tekststemplet er også fra Stempelglede. Dekorpapiret har jg hatt liggende lenge, og det er fra Pennu Black. Ellers har jeg pyntet med en bit av en side fra en gammel bok emd gotisk skrift, blonde, blomster fra Kort og Godt og bling.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails