lørdag 29. mai 2010

Kort.

Jeg fikk en bestillling på et kort til en spenstig dame, som ble 70 år, og det måtte være litt moro. Da laget jeg dette kortet. Stempeltrykket er fra Art Impression, fra Oldies-serien, tror jeg. Og det har jeg fargelagt med LePlume. Tekststemplet er fra Kreativ Hobby. Dekorpapiret husker jeg ikke hva heter, men det er kjøpt for lenge siden, og ellers har jeg pyntet med blomster.
Og så ble innsiden.
Jeg har også laget ennda et konfirmasjonskort. Dette stempeltrykk vet jeg ikke hva heter, for det har jeg fått for lenge siden. Jeg har stanset det ut med Spelbinders dies, teksten er fra Stempelglede. Dekorpapiret har jeg akkurat kjøpt hos www.scrappiness.no og det er fra KAISERscrapbook. Ellers har jeg pyntet met blomster og bling. Borden har jeg stanset ut på min nye punch.
Og så det siste konfirmasjonskortet for denne våren. Da laget jeg et stafeli-kort. Bildet er fra et ark jeg kjøpte på Hobby og Sånt, bordene er stanset ut med min nye punch, og tekststemplet er fra Stempelglede. Dekorpapiret har jeg akkurat kjøpt hos www.scrappiness.no Og ellers har jeg pyntet med bling og blomster.
Et aml. gratulasjonskort. Stempeltrykket hadde jeg liggende, har hatt det i mange år, men første gang jeg har brukt det, for jeg har vært usikker på fargelegging. Jeg fargela med LePlume. Husker ikke navnet på stemplet. Teksten er fra Kort i hodet. Dekorarket erfra KAISERscrapbook, og ellers har jeg pyntet med blomster, bling, og blonde.

1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails