lørdag 20. mars 2010

Kjole.

Da har jeg blitt ferdig med denne kjolen til min niese, som blir 2 år om en drøy uke. Jeg falt for denne da jeg så den hang i Sarpsborg garn og broderi.
Faktaboksen:
  • Modell: Oppskrift fra Sandnes Garn, et hefte som heter noe alà "Sisu for barn", tror det er helt nytt.
  • Garn: Sisu fra Sandnes Garn
  • Pinne: rundpinne 40 cm nr. 2,5 og 3
  • Forbruk: ca. 200 gr., men man må ha et nøste av rosa og grønn og 2 nøster lilla.
  • Endringer: I oppskriften er der sydd en strikke dukkevogn på magen, hvori der skal sitte en strikket dukke, men jeg synes kjolen er mye finere uten dukkevogna.
  • Bemerkninger: den var enkel å strikke, gikk veldig fort.
  • Hot or not: Håper den blir hot hos motakeren, så den blir brukt mye i sommer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails