fredag 26. mars 2010

Innkjøp.

Om onsdagen var jeg i Moss, og da møtet var ferdig, tok jeg meg en tur rundt i byen. Hadde på forhånd sett, at der var to strikkebutikker + Husfliden. Det hadde jeg funnet her: http://www.knitmap.com/ Først fant jeg husfliden, og der fant jeg rundpinne nr. 2,5 i 30 cm, helt perfekt, når jeg strikker kunststrikk. Og så gikk jeg videre til: Strikkadilla http://www.strikkedilla-moss.no/ og her fant jeg en restekurv med bl.a. heklegarn, som passer fint til kunststrikk, og fargen passer til Kammerset, og jeg har lenge hatt planer om å strikke en løper til salongbordet. Jeg fant også 2 nøster med Freestyle og et nøste med orange bomuldsgarn, så nå har kyllingene mine fått nebb :o) Og så kjøpte jeg en rundpinne nr. 2,5 40 cm i tre fra KnitPro. Der etter gikk jeg videre til Holtergarn (tror den nettopp har skiftet navn til Strikkinnenom eller noe sånt) Og her var der også en reste kasse, og i den fant jeg PT4 ullgarn og Karisma ullgarn, som kan toves, og det kjøpte jeg til sitteunderlag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails