torsdag 28. oktober 2010

Luesett.

Dette luesettet har jeg strikket til broren min.
Faktaboksen:
  • Oppskrift: Både lue og skjerf er etter oppskrift fra Strikkeboka til Gerd Fjellanger
  • Garn: Smart fra Sandnes Garn
  • Pinne: 3,5
  • Forbruk: Skjerf 172 g. og lue 75 g.
  • Endringer: Oppskriftene var til tynnere garn, så jeg måtte regne om. På skjerfet la jeg opp ca. 250 masker, og på lua la jeg opp 132 masker og strikket 4 rett og 2 vrang. Og så feldte jeg i to omganger, og ikke bare en, som der sto i oppskriften pga. jeg ville ikke ha så stor hul på toppen av lua.
  • Hot or Not: Jeg håper settet falder i smak hos mottakeren.

2 kommentarer:

  1. Dette var et flott sett med lue og skjerf. Blir sikkert godt mottatt av broren:)

    SvarSlett
  2. Så artig at du vil være med , du får sende meg navn og adressen din på rigmorny@broadpark.no
    Så skal du se du får besøk av postmannen uti neste uke. ;)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails