tirsdag 27. juli 2010

2 nye kort.

Jeg holder en liten ufrivillig strikkepause, pga. jeg har fått en tennisalbue. Jeg merker ikke noe når jeg strikker, men da flere har ymtet innpå at årsaken kanskje er at jeg strikker for mye, så har jeg bestemt å holde en pause :o( Og så må vi se om det hjelper. Jeg skal på behandling hos naprapaten igjen om en uke, så jeg håper også at det hjelper. I mellomtiden har jeg laget to kort, først et kort til gubben, som har bursdag i morgen. Dekorpapiret her er fra Karen Marie klip, og stempeltrykket er et montert unavngitt stempel jeg har. Synes denm kattungen er sååå søt. Teksten tror jeg er fra Kreativ Hobby.
Og julekortene for juli i julekortalongen på www.dinhobby.no/forum. Jeg laget 4 stk som er like med untak av bildene. Bildene er hentet nettet, borden er stanset ut med min Marie Stewart-punsh, tekststemplet er fra Dinhobby's juleplate, og dekorpapiret er fra BasicGray. Ellers har jeg pyntet med blomster fra Nille og Kort og godt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails