søndag 9. mai 2010

Nye kort.

Der har vært ennda en bursdag, denne gangen til en gutt som ble to år. Stempeltrykket har jeg fått, men det er jo en Penny Black, stempelt på glossy, og så fargelagt med LePlume, og stanset ut med Spelbinders. Tekststemplet er fra Stempelglede, dekorpapiret er fra Papers Adventures' The vintage workshop-serie og heter Pinstripe - Slate. Ellers så har jeg pyntet med knapper. Det er tiden for konfirmasjon her i bygda, og da har jeg laget ennda et konfirmasjonskort. Denne gangen har jeg brukt et stempeltrykk jeg hadde liggende, vet ikke hva stemplet heter, men det er jo ganske kjent. Tekstene er fra Stempelglede, og er på fremsiden embosset med sort. Dekortpapiret er fra KarenMarie Klip, og det har jeg stemplet over med Tin Holz' sitt "stripe-stempel". Inneni har jeg stamet ut skrivefelt med Spelbinders.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails